Om framskritt …….og den gule dagen……

Dag tre er gul. Om jeg kjører ut den på dag to eller tre vil vise seg. Lå litt på etterskudd i forhold til starten på klesutfordringen til Frodith.

Uansett ble det å rote i skapet igjen.

Gult er kult og morsomt ser det ut til

Gul klesutfordring.Jeg trodde jeg hadde mye gult, for jeg elsker gult. Men det viste seg å ikke være så mye rent gult.

Mange mønstrete klær med gult i, men ikke rent gult. Noe fant jeg.

Så det ble et par gule bilder.

 

Selfie-ekspert? 

Vil ikke si det. Har mye å lære. Men det er stor framgang. Det starta med at jeg ikke tok selfier i det hele tatt. Brukte bare bilder av Barney, blomster, mat og natur og slikt her på bloggen.

Så tok jeg det et steg videre med å presse meg sjøl via et blogginnlegg:

Det går framover på selfiefronten.

Blitt noe bedre etter det? Nei.

Men nå ble det bedre. Frodith har æren:  Hemmeligheter avsløres.

Jeg ble med på utfordringen hennes. Klesutfordringen med en farge for hver dag. Seks dager med hver sin farge.

Om jeg har lykkes hittil kan du se i de 2 første fargeinnslagene:

TURKIS

RØD

Men igjen…..det med selfien…

Jeg har endret strategi. Eller teknikk om du vil.

Jeg har lært meg å bruke selvutløseren på iPhone-kameraet.

Og lært meg til å finne et egnet sted å sette telefonen før jeg trykker på knappene.

Så denne utfordringen fra Frodith hjalp meg videre. Takk til henne 😉

Nå er det bare å ta det videre herfra. Gir meg inspirasjon til egenstell også. I tilfelle det blir en selfie eller to i løpet av dagen…Vet aldri.

Må alltid ha et spark i ræva for å få til ting. Mangler ikke på ideer. Det er bare å få det gjort skikkelig det som skal gjøres. Men også finne balansen, slik at det ikke tar helt av.

Og så det gule antrekket

 

Veldig enkelt antrekk. Og ikke et helt antrekk en gang. Kun halve meg. Nederst er det en svart buske.

Den gule treningstoppen er fra Reebok. Genseren er fra Hennes & Mauritz, står det på merkelappen….

Og tilbake til selfie-prosjektet:

Må nok lære meg å tørre helfigur også. Med trening på romaskina framover, vil jeg sikkert føle meg bedre foran kamera, så den som følger med vil få se….. 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg