Hvordan skal jeg løse dette? 🫣

Reklame | Euroflorist CURLI

Det vart en utfordring her på morrakvisten. Søndagsmorran. Det var da jeg så det. Problem liker jeg ikke å kalle det. Utfordring er bedre. Mer positivt ladet. Men sett i sammenheng med alt som skjer rundt omkring er dette en stor overdrivelse egentlig. Et luksusproblem. Men likevel et dilemma.8Det dreier seg om det såkalte nye konseptet mitt med å framsnakke bloggeren som ligger over meg på Topplista til Blogg.no den aktuelle dagen.
Det har gått forholdsvis bra hittil.
Et par ganger har det vært samme blogg. Men det kan bli kjedelig både for deg og meg hvis jeg hver ettermiddag må framsnakke den samme personen fordi jeg tilfeldigvis ligger på plassen under vedkommende  på bloggtopplista. Sikkert greit for den det gjelder, men…..
Nå har det seg slik på denne siste søndagen i juli at det er bloggen Audmarit som igjen troner hakket foran meg, for tredje gang etter at jeg starta dette prosjektet mitt.
Hm…..hva skal jeg gjøre nå og heretter?
Vike litt fra mine prinsipper? Regler er til for å brytes? Finne en annen løsning? Eller rett og slett kjøre som planlagt?
Nå må jeg tenke…….kommer tilbake……
♦️
Tilbake……Nei, jeg må være standhaftig, litt til. Er tross alt ganske nytt dette konseptet mitt. Må ikke være feig og bleik. Kjør på med plassen foran meg! AUDMARIT.
Innlegget hennes i dag heter «Har vært en bra dag, litt leddsmerter må jeg regne med»
Innlegget vart publisert torsdag, men hun kommer nok tilbake med nytt innlegg med det første. Er alltid på topplista.

Innlegget jeg linker til over her er ikke langt, og overskrifta sier egentlig det meste. Ellers litt om turer hun går, blomsterbildet på bloggen og samling av flasker for panting.
Her er innleggene mine fra de to andre gangene hun lå rett over meg på topplista:
Og nummer 2 i mitt nye konsept ble….
Detta vart stusselig.
Og innlegget om Solliv i går:
Artig at det vart henne
♦️
Spesielt tilbud:
Bestill hårføneren CURLI AeroFlow med rabattkode gunn10 ved å trykke på linken. 
Dessuten er det mange andre  produkter på CURLI-sida som du også får 10 % rabatt på ved å bruke rabattkode gunn10
via denne linken: CURLI AeroFlow
♦️
Link til Euroflorist
Hvor du kan kjøpe blomster🌼
En fin Internettside hvor du kan bestille blomsterbuketter til forskjellige anledninger og få rabatt.

4 kommentarer
      1. Ja, det vart nesten deg. Vurderte ei god stund om jeg skulle endre strategi og eventuelt gå ned en plass eller opp to plasser til deg, men endte opp med å være tro mot konseptet mitt😊 Blir nok deg snart også, skal du sjå.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg