Artig at det vart henne.

Så vart det endelig hennes tur. Bloggeren som jeg besøker hver dag fordi det er hyggelig og lesbart. Aldri møtt henne, men virker som ei kul dame. Og altså en fin og koselig blogg. Du finner henne i linken her👇
SOLLIV
Her er hva hun sier om seg selv i OM-delen på bloggen:
«Allsidig dame med mange interesser, Mat, Håndarbeid, reise, turgåing, loppis, hage og mye mye mer!»
♦️
Helt sant det, SOLLIV🙋🏼‍♀️
I det øyeblikk jeg skriver dette innlegget, er det innlegget fra fredag jeg leser på bloggen hennes.
LUNSJEN heter det, og handler blant annet om den deilige lunsjen hennes på fredagen, med fristende bilde til. Skriver også om ferie og fridager og gleden ved å dele opp ferien i etapper. Og kanskje ikke bare for at det passer seg sånn, men for at jobben hennes er av den art at det kreves til tider.
♦️
Hun er fortsatt i jobb, så da setter man så klart ekstra pris på ferie. Jeg er pensjonist og har fri hver dag, så det blir så klart en annen hverdag….og helg.
Men det er helt topp!
Bare gled deg, SOLLIV😉
Og illustrasjonen til dette innlegget må sjølsagt bli en solsikke🌻
Bildet knipset jeg i en parsellhage ved Domkirkeodden i Hamar i 2019.
Og for ordens skyld kan jeg si at hun ligger på 17.plass på Topplista til Blogg.no denne lørdagen. Og jeg altså på 18.plass.

Solsikke i parsellhagen Domkirkeodden i slautten av august
Solsikke i parsellhagen Domkirkeodden

Kanskje mer fram i skoa og opp i ringa?
Hvem er den første bloggeren som får æren?
Så fikk jeg besøkt henne også.

10 kommentarer

Siste innlegg