Hvorfor blir det en rosa fredagskveld?

Jeg er ikke rosa-typen. Jeg er heller ikke rosa-blogger. Men hva gjør jeg ikke for å innfri oppfordring om å framsnakke rosafarga?

 

Jeg velger meg rosa….til nød 😉

Ikke noe rosa å ta bilde av hverken i leiligheta her eller ute i naturen akkurat nå.
Da blir det arkivet igjen, da!

Fortsatt er det Frodiths fargeutfordring som gjelder. Og det er min fargepresentasjon nummer 7, i form av 3 utvalgte bilder.

Det første bildet er da veldig rosa synes jeg. Rosa og søtt, bokstavelig talt. Søte, rosa marengs og rosa ballong.
Anledningen var bursdag for mitt lille jentebarnebarn.

Å feire 1-årsdag er stas!

 

Og så er det mitt yndlingsmotiv i nærmiljøet. Mjøsa og Domkirkeodden. Her med rosa soloppgang.

 

 

Det tredje rosa bildet er fra en Babyshower som jeg var heldig å få være med på i 2018.
Og dette innlegget skrev jeg da:

Babyshower hot or not? 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg