Klippe, klippe…..?…helst ikke🫣

Joda. Du må klippe deg nå, Barney. Vet at du ikke vil og at du ikke bryr deg om åssen du ser ut, men jeg kan bare ikke la deg gå rundt i området her så ustelt. Hva skal folk si?😅

Ikke at JEG heller bryr meg om hva folk sier. I hvert fall ikke veldig mye. Men en viss stolthet bør jeg ha. Folk bør skjønne at det er en puddel jeg har og ikke en hvilken som helst ubestemmelig rase. Uten å fornærme noen, håper jeg.
En puddel skal ha snauklipt snute og en hodeklipp som har litt høyde, mener nå jeg. Vi har funnet vår stil. Eller rettere sagt jeg. For puddelen er fortsatt ikke interessert i utseendet sitt, og har aldri vært det. Tror jeg.
♦️
Skulle klippe kroppen i dag, men det vart bare litt under magen, ansiktet og ved halen. Får ta mer i morra. Barney og jeg er ikke så nøye på om alt blir klippet på en gang. Bare viktig at det blir litt symmetri, slik at han kan ferdes i nabolaget uten å bli beglodd på grunn av skamklipp. Klipper for eksempel hele ansiktet og ikke bare halve😅 Men ellers tar vi det sånn pø om pø.
♦️
Men kanskje dette er målet etter hvert? Vi satser mot det👇👇👇

Noen som trenger garnemne?
Puddelstell og motvilje.

2 kommentarer
    1. Herlige skjønne Barney🐩sorry ( feil farge) Prinsen i nabolaget vårt er nydelig både uklippet og nyklippet 😍 Men, skjønner at en klipp er nødvendig innimellom 😀👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg