Kveldsvakt på lørda`n

Så ble det litt jobbing igjen, da. Tok kveldsskiftet på apoteket i dag, lørdag. Der jeg tidligere var ansatt. For er egentlig pensjonist. Dette har jeg forklart før. Men nye lesere kan se det HER.

Artig å jobbe litt av og til. Å kunne være til hjelp og nytte er jo greit. Er godt kjent på det apoteket jeg var i dag. For der var jeg ansatt i litt over 17 år. Ellers er jeg av og til på andre apotek i distriktet også. Men innen samme apotekkjede.

Det fine er at jeg kan selv bestemme når jeg vil jobbe. Har jeg noe annet på programmet sier jeg bare nei takk. Det kunne jeg ikke da jeg var fast ansatt. Men jobber ikke så veldig mye. For liker å nyte pensjonisttilværelsen. Har skrevet noe om det tidligere også.  Se HER.

Så med bare 4 timers jobbing i dag, fikk jeg som vanlig tid til både turer med puddelen, se på TV, blogge og diverse andre gjøremål, i ro og mak. Liker denne tilværelsen.

Og nettopp det å nyte dagene som de er har jeg også skrevet litt om tidligere.  Det finner du HER.

Så er det TV-kveld, deilig middag, avslapping og en siste tur med krøllebølle før natta. Rakk alt dette også, for på lørdag lukkes apotekjappa klokka seks.

 

 

6 kommentarer
    1. Sikkert veldig kos med ei arbeidsøkt igjen 🙂 Se folk, føle deg “nyttig” – som jo er en følelse mange trenger å kjenne på, kanskje alle egentlig. God kveld og natt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg