Mitt forhold til fotball?

Om jeg er fotballinteressert? Ikke veldig. Kanskje sånn litt under middels. Derfor besøker jeg vanligvis ikke den bloggen jeg skal skrive litt om i dag.
Den heter NESFOTBALLEN eller rettere sagt NES-SPORTEN
For bloggen har i følge bloggeren skiftet navn. Antageligvis for å kunne være litt mer «bred», at det ikke bare skal dreie seg om fotball, men om andre idretter som også foregår på Nes. Og det er Nes på Romerike. Ikke Nes på Hedmarken.
Han skriver om seg selv:
«Mann 55 år fra Nes i Akershus»
♦️

Dagens innlegg heter:
«Tilbakeblikk fra august 1983. FF Nesbuene satte klubbrekord med 19-0 seier over Lahaugmoen»
Det handler rett og slett om den utklassinga som overskriften tilsier, og ble publisert 7.juli.
Innlegget består av innkopierte bilder og tekst fra en artikkel i avisa Raumnes.
Gå inn på linken jeg har satt inn øverst her for å lese og se.
♦️
Om meg og fotball?
Aldri spilt fotball sjøl. Sønnen min spilte på HamKam og HIL som barn og ungdom. Dattera spilte og spiller håndball. Jeg har bare vært tilskuer opp gjennom.
Barnebarna spiller fotball. Og ellers så ser jeg litt på kamper på TV, men stort sett bare når det er EM og VM. Får ellers tilfeldigvis med meg litt resultater på sportssendingene på TV, så vidt at jeg kan konversere litt om emnet når slikt blir på snakk😅 Imponere litt liksom. At jeg følger da med litt🤪
PS
Bildet jeg viser på bloggen i dag er tatt av meg på Norway Cup i fjor. Det viser Eldste barnebarn med laget sitt før kamp.
Kanskje mer fram i skoa og opp i ringa?
Søsken eller fjerne slektninger?

6 kommentarer
    1. Den bloggen har jeg vært innom innimellom…. jeg er glad i fotball – Sandefjord er “laget mitt” – sitter og ser på kampen mot Strømsgodset nå… 🙂 ungane mine sparka fotball begge to! Ser på noen EM-kamper også, men ikke no must… 🙂 klem

      1. Så bra. Uansett er dette konseptet mitt med å gå inn på bloggen til den som ligger rett over meg på topplista både artig og interessant. På denne måten har jeg hittil kommet innom mange blogger jeg aldri har besøkt tidligere😊

    2. Jeg liker landslagsfotball – så dette året har jeg fulgt med på mange kamper – og heier jo på Portugal – som er ute av EM…. Gutta mine har spilt fotball og mine foreldre er/var interessert i fotball – så er kanskje litt i blodet heheheh

    3. Er forsåvidt både sportsinteressert generelt og fotballinteressert spesielt, men må ærlig innrømme at det er eliteidretten som fenger for mitt vedkommende. – Et klart brudd med dagens politisk korrekte kutyme om å støtte opp om- og vise interesse for breddeidretten, m.a.o *hehe*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg