Morgenkaffen på uvant sted

Reklame | CURLI / Adlibris / Bokshop.no


Det var den morran Barney og jeg sto opp så alt for tidlig på grunn av avtalen med elektrikeren, som ikke kom.
Les innlegget om den saken lenger ned på sida.
🌿
Jeg har 2 terrasseplasser hvor jeg kan sitte. En på sørøstsida og en på nordvestsida. Det blir til at jeg sitter mest på den siste. Passer best med både sol og skjerming.
🌿
Den første, altså den på sørøstsida, er ved inngangen. Der blir sola «borte» sånn cirka i 10-tida om morran og kommer igjen bak nabohuset i totida.
🌿
Så lenge som Barney og jeg vanligvis ligger, og at vi i tillegg etterpå går morgentur i skogen, blir det til at vi ikke oppholder oss der vanligvis. Det er skygge der når vi er ferdig med morgenritualene og skal spise frokost, og jeg drikke kaffe.
🌿
Men denne spesielle dagen vart det annerledes. Vi var oppe klokka halv sju, så fikk nytt morgenstunden på denne plassen før sola vart borte der.
Derfor vart det også noen bilder for å bekrefte at både Barney, Pippi-kaffekoppen og jeg oppholdt oss der.
Riktig så trivelig var det.
🌿
Oppe før fugl’n til inga nytte
Hagen min i 2023
🌿
Og så litt penger å spare på diverse rabatter:
Du får 26 % rabatt på garn fra Järbo og Novita garn fra Adlibris ved å klikke på denne linken.
🌿
Tilbud på bøker på Bokshop.no
🌿
Og en super hårføner med 10% rabatt ved å bruke rabattkode gunn10
CURLI AeroFlow

 

8 kommentarer

Siste innlegg