Nå vart det en ny blogger…..

Reklame | CURLI

Ikke ta overskriften bokstavelig, for det er ikke en NY blogger i ordets rette betydning. Det er en NY blogger i mitt forholdsvis nye konsept. Og jeg fortsetter nå, dagen etter at topplista var nede og borte vekk, sjøl om sikkert ikke alle synes noe om det. Men det bryr jeg meg ikke noe om, så lenge jeg synes det er interessant nok for meg sjøl. Og tenker nok at den utvalgte også synes det er greit å få litt ekstra positiv omtale. For det er nemlig bare godsnakk.
Da endelig topplista dukka opp igjen sånn utpå ettermiddagen i dag, så jeg min egen plassering nummer 22 og Mettejosteinsdatter på 21.plass.
Mange av dere kjenner godt til denne bloggen fra før, men likevel gir jeg dere hennes egen OMTALE av bloggen sin, kopiert og limt inn her:
«Naturen gjør meg frisk og glad. Selverklært dikter. Mine tanker blir til dikt og mine dikt med bilder kommer ut her. Hobbyfotograf. Hobbymaler. Mor til to flotte gutter, og samboer med C. Mestringsfølelsen – livet er her og nå! Diagnoser som nervesmerter, psoriasis, artrose, fibromyalgi, skoliose, osteopeni følger meg hver dag. Være aktiv og gripe dagen – hver dag. Vi får en ny mulighet hver dag vi våkner <3»
Hun skriver, som du ser, at hun er en «selverklært dikter».
Det kan jeg skrive under på, at hun er en dikter.
I dagens innlegg er det også et dikt. Klikk deg inn via linken lenger opp her for å se bloggen hennes.
Hun skriver om å AKSEPTERE.
Et vakkert og filosofisk dikt.
Kjører på…tross motstand
Hvordan skal jeg løse dette?
Spesielt tilbud:
Bestill hårføneren CURLI AeroFlow med rabattkode gunn10 ved å trykke på linken. 
Dessuten er det mange andre  produkter på CURLI-sida som du også får 10 % rabatt på ved å bruke rabattkode gunn10
via denne linken: CURLI AeroFlow

6 kommentarer
    1. Mette er ei så god dame som det er mulig å være! Jeg kommer jo nettopp fra dager med henne nå! Koselig med sånn framsnakking – liker konseptet! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg