Nok sjøldigging nå kanskje?😜


Lite ante jeg den gangen at dette bildet kunne bli aktuelt å bruke i et blogginnlegg en gang i framtida. Nå rota jeg det fram fra arkivet. Vart vel knipsa sånn cirka mellom10 og 15 år sida, kan jeg tenke meg.
Ikke at jeg hadde fortjent en plass på pallen den gang. Hadde ikke gjort noe som helst slags innsats for å havne oppå der; bortsett fra at jeg var så frekk å klatre opp der, da. Denne pallen sto bare henslengt bak et gammalt hus, som du ser. Husker ikke en gang hvor det var.
Men altså. Nå passer det, synes jeg. Ikke akkurat ubeskjedent det jeg kommer til å skrive nå. Heller litt sjøldiggende og navlebeskuende. Men det er ikke «hver dag» jeg inntar førsteplasser. Faktisk aldri skjedd, tror jeg.
🎉
Men altså nå har jeg erobret førsteplassen på topplista til Blogg.no for 3. døgn på rad. Aner vel egentlig ikke hvordan jeg har havna der, men mistanken går mot ei viss eplekake. Jeg setter inn linker til tidligere innlegg nederst slik at du kan skjønne litt mer.

Og jeg tenker som så at dette varer nok ikke evig, så får nyte og skryte mens jeg kan. Plutselig faller jeg ned igjen med et smell.
Ser tendensen allerede.
🎉
Første sjokkdagen hadde jeg 6771 sidevisninger på ett døgn. Andre døgnet var det 5770, og i dag midt på dagen vart det oppdatert til 3094 sidevisninger. Så du ser tendensen.

Men likevel artig at jeg ikke faller brått ned, da. Og litt overraskende.
Endelig en forklaring?
Hva i all verden?
Ro deg ned litt nå, kjerring.
Eplekaka som overrasket
🎉
Og tallene på min tredje dag på «pallen»🤩😅👇👇👇

12 kommentarer

Siste innlegg