Og så var det Bloglovin igjen, da…..

Styrer fælt om dagen nå. Med å sette meg inn i ny PC, irritere meg over innlegg som ikke kommer på forsida og innlegg som ikke synes på Bloglovin 😉

Dette skjedde

Jeg hadde et innlegg tidligere i dag angående forsida Blogg.no. Et innlegg som ikke syntes. Skrev et nytt innlegg og kopierte det inn der, jeg. Da kom det ut på framsida.

Innlegget er her:

Enda en ny start ,og har du svar på det mystiske som skjer?

Sendte en mail til Blogg.no for å høre hvilke ord som ikke må skrives i et blogginnlegg. Finnes et filter nemlig. Som fjerner innlegg med de forbudte orda i.
Får nok svar i løpet av mandagen.
De er som regel raske til å svare.

Bloglovin ute av drift for meg?

Gir meg ikke med den Bloglovin heller. Før gikk innleggene automatisk inn der når de ble publisert på Blogg.no. Jeg skrev et innlegg om dette en gang:

Så var det Bloglovin igjen

I november i fjor skrev jeg:

Jeg oppdaget Bloglovin`

Skrev tidligere også at Bloglovin fra mitt ståsted ble endret omtrent samtidig med at bloggen min på Blogg.no ble overflyttet fra Blogsoft-plattformen til WordPress-plattformen.
Kan være tilfeldig, men det var da det skjedde.

Eller rettere sagt. Det skjedde ingenting.
De publiserte innleggene min kom ikke automatisk inn på Bloglovin lenger.
Som nødløsning publiserte jeg direkte der inne med overskrift, bilde og link til innlegget.

Da fikk jeg respons. det på likes og kommentarer.
Etter hvert har det stoppet også.
Innleggene synes ikke!

Nå gidder jeg egentlig ikke mer. Men som du vet, så gir jeg meg ikke så lett….
Så sendte mail til dem også, jeg. Ikke fått noe svar ennå. Flere uker siden. Fikk bare et svar om at de hadde mottatt henvendelsen.

Vet du noe som jeg ikke vet?

Du som er på andre plattformer synes der inne på Bloglovin. Det ser jeg. Ser også noen av de som er på samme plattform som meg, Blogg.no, men hvorfor er det noen som synes og andre ikke?

En dåre kan spørre mer enn 10 vise kan svare…

Men tar sjansen. Sikkert noen som vet mer enn meg der ute….. 😉

Kanskje du vet noe om dette?

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Så dumt bloglovin ikke svarer. Hørtes ut på blogg.no support som det har med overflyttingen å gjøre og at bloglovin ikke leser riktige adresser. Dumt det ble slik, og rart bloglovin ikke svarer

    2. Kjedelig når innlegg ikke kommer på forsiden ..så lurt å spørre hvilke ord som er forbudt..vet jo et par men er sikkert fler.. Kutta ut blogglovin for lenge siden..hadde glemt passord..og siden jeg uansett syns det fungerte dårlig har jeg ikke styra noe med det… Ønsker deg ei fin ny uke <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg