Og så var plutselig både Barney, Sønn og jeg på Kokkeskolen🫣

Bilde av middagstallerken i forberedelse til Kokkeskolen med Truls og Hellstrøm
Kokkeskolen på TV2 ser jeg på. Andre episode sendes i kveld. Og som tidligere nevnt på bloggen her, kan jeg stolt gjenta at min datter Siri er en av de 12 elevene. Men ikke nok med det. Nå skal jeg fortelle deg noe.
♦️
Toppbildet må nok forklares, for det er ganske uforstående uten videre kommentar. Du ser TV’n min oppå skapet. Så langt greit sikkert. Så tok jeg bilde av skjermen mens jeg så på Kokkeskolen via TV2 Play. Klarte ikke å vente til i kveld klokka åtte når det sendes lineært på TV2 Direkte.
♦️
Ser du så vidt en krøllebølle bak tallerkenen? Det er Barney. På Kokkeskolen i kveld vises nemlig litt av et par videosnutter som Siri tok sjøl i forberedelsene til deltakelsen på Kokkeskolen (Siri-cam) Begynner du å skjønne?
Og dette var en av de middagene som Siri, Dag og jeg hadde her hos meg, og som jeg har blogget om tidligere. På det tidspunktet var
det hemmelig at hun skulle delta, så jeg måtte være litt kryptisk i formuleringen.
♦️
Men nå kan altså noe fra den ene middagen ses på kveldens episode av Kokkeskolen. Det var faktisk overraskende og litt sjokkartet da det dukka opp på skjermen foran meg. Bare en bitteliten snutt, men nok til at både Barney, min sønn Dag og jeg plutselig vises på skjermen. Og som nevnt er det Siri som filmer oss.
♦️
Under her har jeg satt sammen noen bilder jeg tok av TV-skjermen da jeg så på.
Og her er blogginnlegget jeg hadde i sommer om den middagen, samt det jeg skrev om Kokkeskolen da det starta forrige uke:
Confitert eggeplomme, hollandaise, Sønn og Datter.
Om Kokkeskolen, Hellstrøm og datter Siri.

6 kommentarer
    1. Skal gå inn på TV2 play å se programmet senere etter jeg har kommet hjem fra korøvelse 😊 Så kjempegøy, og moro at dere er med i dag da.

      Skjønner godt at du måtte være kryptisk. Det måtte mannen min og jeg være da vi var med i TV2 sin Oppgrader. Vi fikk ikke fortelle hvordan det gikk med oss. Opptaket ble gjort i september 2011, og programmet ble sendt i desember 2011.
      Folk spurte og de grov hvor vi hadde fått sofaen vår fra, for de så jo at vi hadde fått ny sofa. Vi bare bortforklarte alt, og kom med “hvite” løgner.

      Ønsker deg en superfin tirsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra fra Toril og kattene

      1. Så bra! Heldigvis er det ikke lang filmsnutt med meg🫣 Så artig at du var med på Oppgrader😀 Vet ikke om jeg så det. Jeg kan jo prøve å søke det opp på TV2 Play🙋🏼‍♀️

      1. Det er vel kanskje spesielt interessant for meg fordi dattera mi er med, men det er faktisk bra av andre grunner også. Lærer litt kokkekunst av Hellstrøm faktisk👍 Og ellers spennende å se åssen det går med de forskjellige deltakerne. Fine folk🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg