Om handling av mat……. og koronastudien

Lettvint…og lurt? Jeg mener det.
Det får bli slik. Varene er i hvert fall godt plassert i kjøleskap, fryser og matskap nå…..

 

Jeg har skrevet om det tidligere. Innlegget het:

Om vaffeldagen og min nye handlemåte

Jeg handlet kolonialvarer via PC`n 🙂

Og nå kan jeg rapportere at det fungerte utmerket!

Fra ende til annen.

Moro var det også, å sitte foran PC`n og krysse av for varer jeg ønsket. De hoppet inn i handlekurven.

Handlet for en 1000-lapp, betalte med Mastercard, og får dermed regninga uti april en gang.

Fikk til og med tak i håndsprit!

På bildet ser du det jeg handlet.

Litt lengre leveringstid enn normalt hos dem, men det funka greit for meg.

Må berømme firmaet for supert varslingssystem.

Fikk vite når varene skulle komme.

Etter hvert, i form av ca 4 meldinger, fikk jeg vite hvilket nummer jeg var i rekken!

Og til slutt fikk jeg vite at:

“Nå er det din tur. Bilen kommer snart”.

Helt rått.

Imponert over logistikken.

 

Og jeg vil igjen minne om denne undersøkelsen/studien:

Jeg ble med på koronastudien i dag

koronastudien.no

 

Ta testen du også!
Den er for alle, og er trygg!

 

6 kommentarer
    1. Så smart 🙂 Skal prøve det hvis det trengs. Akkurat nå føler jeg det er LITT greit å gå i butikken, komme seg ut EN gang pr dag for noe. Men skal nok prøve det etterhvert 🙂 Jeg har fremdeles håndsprit, kunne sikkert blitt rik på å selge den 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg