Så spørs det hvordan det går denne gangen, da……

Jeg har ikke skrinlagt planene om flytting. Men tar det som det kommer. Tror jeg. For må roe meg ned så jeg ikke blir for ivrig, og ikke skuffet, hvis det skulle gå galt denne gangen også.

Det er denne boligjakta som jeg driver med.
Har skrevet om det flere ganger her inne på bloggen. Se linker til dette nederst i innlegget.

Harmoni i Ankerskogen

Det er fortsatt Oslo det er snakk om. Og det er avgrensede områder der inne også.

Jeg har noen kriterier som må være på plass. Ellers ganske åpen.

plinger det inn annonser på mobilen min fra Finn.no hver dag.

Mange er uaktuelle, selv om de er delvis innafor kravene mine.

Fredager kommer det flest annonser.

Etter at det har vært ganske stille i juni, juli og starten på august, har det løsna igjen.

Så nå har jeg 2 stykker som jeg har pekt meg ut.
Må gå på visning. Ikke bare må, jeg vil også 🙂
Gleder meg.

Så får vi sjå åssen det går denne gangen.
Er blitt mer erfaren både hva visninger og budrunder angår.
Vært med på noen på våren og forsommeren.

Det kan du også lese om hvis du leter fram “Bolig, hjem og økonomi” under fanen “Kategorier” øverst på bloggen.

Det blir noen spennende dager igjen fram til visning og budrunde er over for disse to.

Så får jeg heller komme tilbake til hvordan det gikk. Tror nok helt sikkert jeg gjør det……

Et tidligere innlegg:  Får blogge litt, da, etter budrunden….

Og ett til: Hvilke 7 kriterier har jeg?

Er jeg aldri i tvil?

Noen synes det er rart at jeg vil flytte til Oslo.
Andre synes det høres fornuftig og riktig ut…..for meg….
Jeg har både barn og barnebarn der inne.

Jeg har selvsagt hørt på alles meninger, og har vurdert opp gjennom.
Veldig glad for de råd og innspill jeg har fått av venner og bekjente, og ikke minst familie.

Jeg har kommet så langt i prosessen at jeg ikke lar meg påvirke av andres mening lenger.
Da måtte det skje noe spesielt…..

Så da er det bare å leve i spenning en ukes tid til, og se hvordan det går denne gangen.
Hvis det ikke blir noe nå heller, finnes det garantert flere muligheter der framme.
Jeg har ikke dårlig tid.

Heldigvis 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg