Så var det litt om sokkestrikking, da….

Hei igjen til Kjersti Gulli
Nå ble det hennes tur for andre gang her på bloggen min, i dette framsnakkingsprosjektet mitt. Litt urettferdig sier du? Hvorfor samme blogger enda en gang? Skjer rett som det er det her på bloggen min, på grunn av at det er bloggeren som ligger rett over meg på rankinglista som får den «æren».
Det er mange bloggere å ta av, så egentlig håper jeg jo at det blir nye hver dag, slik at alle får muligheten til å bli framsnakka☺️.
Men nå er det slik at jeg foreløpig er tro mot konseptet mitt, så da blir det slik. Men plutselig skal du sjå at jeg endrer strategi. Hvem vet…..
Innlegget til Kjersti Gulli i dag heter
«Mine første korte sokker».
Og dette handler nettopp om sokker. Helt riktig. Om korte sokker som hun har stikket sjøl. Og det er ikke de første sokkene hun har produsert. Dette kan du lese om på bloggen hennes ved å klikke deg inn på linken over her.

Dette er Kjersti Gulli sin omtale av sin egen blogg:

«Økonomi – lesing – gåturer – hage – planter – håndarbeide. Alt dette er ting som interesserer meg. Kontakt: [email protected]»

Forrige innlegg hvor jeg presenterte bloggen hennes var den 7.juli i år:

Søsken eller fjerne slektninger?
Og et annet strikkerelatert innlegg jeg hadde en gang.
Bærekraftig sokkestell

10 kommentarer

Siste innlegg