Så vart det et besøk hos Kari🙋🏼‍♀️

Illustrasjonen i dag vart kaffekoppen jeg drakk i Tromsø sånn cirka for 10 år sida☺️

Dagens blogger på topplista rett over meg er den for meg kjente bloggen MEning
Dagens innlegg har overskriften «Supersunn grønn havregrøt»
♦️
Kari fra Trondheim skriver OM seg selv på bloggen:
«Hei og velkommen til bloggen min! Jeg er Kari, født til å være dronning i eget liv. Jeg trives i møte med mennesker, liker å oppleve nye steder, se muligheter, glede andre, være i livet til de jeg bryr meg om, være litt klovn, sjarmere, drikke te, og mye mer. I mitt tidligere liv jobbet jeg innen undervisning og rådgiving. Den viktigste jobben har imidlertid vært å klargjøre mine to døtre for livets valg. Kronisk sykdom har uanmeldt kommet inn i livet mitt, men også gitt meg nyttig livsvisdom. Jeg liker å tenke at det er en mening med alt, og jeg tror det er noe jeg skal lære av dette også. Kanskje kan det være noe å tenke over, eller forstå, for deg som leser også? Jeg har kalt bloggen min MEning, fordi et liv med ME lager krøll for mye av det jeg vil. Men livet har mening minst like mye til tross for som på grunn av. Kontakt: [email protected]»
♦️
Bare denne OM-delen hennes viser at det er en blogg som er verdt å lese. Dette er en dame som virkelig tar tak i ting.
Jeg er innom bloggen hennes ofte. Interessant lesning. Anbefales, hvis du ikke allerede er kjent med henne.
♦️
I dag har hun altså et innlegg om mat. Klikk deg inn på linken jeg satte inn øverst her. Blir omtrent som min blogg. Jeg har også matinnlegg noen ganger, men vil likevel ikke kalle meg en matblogger. Det blir litt ymse temaer fra dag til dag. Slik er det i hennes blogg også. Kort sagt variert.
Men nå altså havregrøt. Og ikke en hvilken som helst havregrøt. Gå inn for å lese. Der finner du oppskrift. Og i tillegg forteller hun om sine diverse frokostvaner opp gjennom livet. Interessant.
Jeg vet at havregrøt er veldig lurt å spise, men gjør jeg det? Nei dessverre. Blir alt for sjelden. Men takk for tipset, Kari. Kanskje jeg skal prøve igjen….
♦️
Her er forøvrig de to siste bloggbesøkene jeg har foretatt:
En filmblogg vart det i dag.
Om ikke akkurat sykler, så i hvert fall sykkeltur

6 kommentarer
    1. Oi, så artig da! Nå ble jeg overrasket. Sjekker jo ofte innom bloggen din også, og var litt nysgjerrig på hvem den andre Kari kunne være 🤗 Tusen takk for alt det fine du skriver! Jeg er rørt over fine ord. Lykke til med dine frokostvaner, havregrøt eller ikke!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg