Sett det før?


Joda, du har sett det før. Hvis du har vært innom bloggen min. Har vist mange bilder av puddelen Barney som bærer ved i hus. Det skjer egentlig hver dag, hvis pinner er tilgjengelig der ute. Snøen setter begrensninger for ham så klart. Men hender at han roter dem fram under snøen også. Luktesansen er utmerket.
Men tok nå et bilde av ham igjen, da, med kjeften full av pinner. To store denne gangen. Fin opptenningsved for a mor.
Skjer lite i livet mitt, sier du kanskje, når det blir så mange skriverier om den puddelen og livet rundt ham. Men han er nå tross alt en stor del av livet mitt, så kommer ikke utenom når jeg først har bestemt meg for å blogge om hverdagslivet mitt. Men heldigvis skjer det andre ting også, og det hender at du får innblikk i de hendelsene.
Kommer for eksempel til å skrive litt om den konserten jeg var på i Operaen i går kveld. Vent og se……
Men inntil da…..setter inn noen tidligere hverdagslige pinne-bidrag.
Når Barney ikke får gjort jobben
Ikke gutten i røyken, men….
På’n igjen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg