Stille før innrykk…..

Reklame | CURLI


Slik kan det se ut hjemme hos Barney og meg, i vår lune hule. Jeg i «gropa» i sofaen og Barney på puffen foran meg. Kan ta oss tid til mange slike stunder, vi, for jeg er pensjonist og han er en hund uten forpliktelser
Koselig både sommer og vinter denne posisjonen her.
Nå er det sommer, og hvis du ser nøye på spisebordet i bakgrunnen, er det nå vel litt rotete der? Hva skjer?
Det skal jeg fortelle deg. Jeg hadde ikke sittet så veldig lenge i sofakroken min da dette bildet vart knipsa. Hadde jobba litt med forberedelser til besøk. Skulle få 5 koselige naboer inn i stua litt senere. Hadde forberedt mye allerede, men tok en liten avslapningsstund med bena på puffen.
♦️
Hadde begynt å dekke på bordet og satt fram litt snacks og var klar for å lage i stand kveldens mat. Og litt annet småtteri som alltid må ordnes når jeg får gjester. Det er så smart å gå gjester, for da får jeg rufsa opp litt i heimen. En god anledning til å ta igjen gjøremål som dessverre har blitt satt på vent.
Vil nå gjerne at det skal sjå litt ordentlig ut når jeg får besøk. Men jeg kan lett innrømme at jeg absolutt IKKE har støv på hjernen, så hvis gjestene hadde sjekka akkurat det, ville jeg nok ikke ha bestått. Men de gjør ikke det heldigvis.
♦️
Så da vart det altså etter hvert klart for innrykk av nabovennene i den månedlige lesesirkelen vår. Kommer tilbake med mer om den, samt oppskrift på maten…..


Nå MÅ jeg bare få gjort det!
Da fikk jeg fart på meg!
♦️
Og hvis du skulle trenge en ny hårføner, har du muligheten til å få 10% rabatt på den typen du ser under her, ved å klikke deg inn på linken og oppgi rabattkode gunn10
Spesielt tilbud:
Bestill hårføneren CURLI AeroFlow med rabattkode gunn10 ved å trykke på linken. 
Dessuten er det mange andre  produkter på CURLI-sida som du også får 10 % rabatt på ved å bruke rabattkode gunn10
via denne linken: CURLI AeroFlow

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg