Stolpejakt og piknik med Yngste

Reklame | CURLI hårføner


Det er sesong for stolpejakt igjen. I området vårt starta det 1.mai, og jeg har allerede funnet en god del stolper i nærområdet. Jeg er kanskje ikke like ivrig som jeg var i fjor. Men det er mye igjen av sesongen, så fet kan fort ta seg opp utover sommeren og høsten. Barney og jeg skal uansett på turer hver dag, så det er litt koselig og spennende å ha et mål for lufteturene våre, i tillegg til det som uansett må gjøres.
Yngste barnebarn elsker stolpejakt. Jeg passet derfor på å dra på en tur med henne da jeg likevel passet henne her om dagen. Og Barney  art sjølsagt med. Han elsker turer og når hun er med blir det ekstra stas, for  han er superbegeistret for dette menneskebarnet som vi har i livene våre.


Vi valgte et kart ikke så langt unna der vi bor. Variert terreng med både skog, eng og litt bebyggelse. Utstyrt med min telefon hvor Stolpejakt-appen befinner seg, starta vi letinga. Og hun fikk lete opp stolper og scanne QR-kodene på stolpene, slik at vi fikk registrert at vi virkelig hadde oppsøkt stolpene. Er litt artig, da. Synes det jeg også. Barney skjønner nok ikke helt hva vi driver med, men han har i hvert fall stor glede av disse turene.
Vi hadde med både mat og drikke og tok en rast på en benk oppi skogen da vi hadde «sanka» noen stolper.
Vi kommer nok til å ta flere stolpejaktturer framover. Vi har mange uoppdagete stolper der ute, som venter på oss.


Den timen skjedde det mye.
Tur i skogen med familien
♦️
Spesielt tilbud:
Bestill hårføneren CURLI AeroFlow med rabattkode gunn10
Dessuten er det mange andre  produkter på CURLI-sida som du også får 10 % rabatt på ved å bruke rabattkode gunn10
via denne linken: CURLI AeroFlow

4 kommentarer
    1. Stolpejakt er sikkert kjempegøy! Ser mye stolper der jeg er på bobilturer, så burde nok absolutt begynne med det! Spennende og du kommer på nye steder! Gøy å ha en ting som kan gjøres sammen med snuppa også da! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg