To steder………samme tid


Der skulle jeg har vært. Hadde muligheten, men fikk det dessverre ikke til denne gangen. Skrev et innlegg om det tidligere. Se nederst på sida. Men det vart skikkelig kontrastfylt da jeg satte sammen disse to bildene.
♦️
Hvorfor?
Hva har de med hverandre å gjøre?
Egentlig ingen ting.
Det var bare en situasjon som oppsto i går
Som jeg fikk lyst til å filosofere litt over.

Jeg var ute på et ærend med bilen til Kolbotn.
Sted er vel egentlig uvesentlig
For det var like trist værsituasjon både der og hjemme.
Tåke og glatt.

♦️
Mens jeg satt i bilen på parkeringsplassen, fikk jeg tilsendt et Snapchat-bilde fra nabo som er på Madeira. Det du ser til venstre. Det har jeg altså «lånt» av henne. Til høyre ser du bildet jeg tok og sendte som svar til henne. Ville vise hvordan jeg hadde det, slik at hun satte enda mer pris på ferien sin. Ikke det at hun ikke gjorde det fra før, men tenkte at kontrasten kunne forsterke gleden av å være der nede. Denne rare idéen fikk jeg altså.
♦️
Jeg kunne som sagt også ha vært der, men hadde allerede andre planer, så kunne dessverre ikke bli med da hun spurte meg om det. Grunnen til det kan du lese om i innlegget jeg gir deg link til under her.
Hvor impulsiv er jeg egentlig.
Nå skal sies at jeg ikke lider noen nød her, for jeg trives overraskende godt med tilværelsen min. Og for å understreke det, kan jeg sette inn enda en link. Det gjelder innlegget jeg hadde om å være fornøyd med slik en har det, og det man har. De små ting.
Han hadde så rett den godeste….

4 kommentarer
    1. ja det hadde nok vært fint å være i varmere strøk ,men sånn er livet ikke alltid det passer :=) det beste er å ha det bra der en er uansett vær ute ,kos deg i dag ,jeg skal i barnebarn bursdag og det blir nok en fin dag

    2. Noen ganger går det bare ikke, og da får måken i vintersølepytten være like bra som en flamingo på et bein… He-he…Jeg møtte en gal måke i dag morges. Drev og dro utover en papirpose med noe mat, fra en søppelkasse her… Vel-vel…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg