Vart det passe, mon tro?


Jeg skrev her om dagen at påskepynten skulle opp fra kjellerboden. Den ble stående uåpna noen dager på stua. Aldri noe jeg gruer meg til, så ikke derfor den ble stående der. Hadde bare viktigere ting å gjøre. Men endelig i går var tida for pynting kommet.
Tar ikke lang tid, for ikke mye påskepynt jeg har.
Kan vise deg det jeg har. Øverst er det 3 pusete kyllinger som har tatt plass oppi gullranken.


Her er de to påskeharene som alltid får komme opp av esken til påske. Og ellers har jeg putta noe stæsj oppi blomsterpottene på spisebordet.


Og så er det den mest dyrebare påskepynten min. Eggene som sønn og datter malte i barnehagen for mer enn 30 år sida. De klarer seg nok fra år til år på grunn av at jeg oppbevarer dem i en eggekartong.


Og disse to kyllingene under her får også alltid komme fram til påske. De er laget av porselen, glass eller noe slikt. Litt usikker. Søte er de i hvert fall.
Ellers er det pynten jeg har utpå terrassen, og så er det de som dessverre ikke får komme opp av esken i år.
Det får være måte på pynting😅🐣
Så da sier jeg meg fornøyd, og mener sjøl at det vart akkurat passe påskestæsj…..
🐣
Pynter du mye til påske?
🐣


Linker til relaterte innlegg:

Forvandlingen

Julegløgg og påskefølelse.

6 kommentarer

Siste innlegg