Second opinion…..sa legen

Det var det øyet igjen, da. Har valgt å glemme det inntil underøkelsesdagen. DA må jeg jo huske det! For å slippe å forklare deg for mye her, kan du se/lese første “episode” i denne serien HER. (Lysglimt i øyet  av 24/9)

Så kommer neste episode HER (Øyebekymring 28/9)

Ikke nok med det. Jeg hadde innlegg HER (Gruer jeg meg? 28/10) og HER (Mer om øyelegetimen 29/10). 

Sånn ja. Det får være nok tilbakeblikk. 

Nå er forhåpentligvis siste episode nær forestående. Jeg sier håper, for vet ikke. Men grue meg gidder jeg ikke. Det som skjer, det skjer. Å ødelegge humør og dager med bekymringer som kanskje ikke blir noe av gidder jeg ikke lenger. Gjort nok av det tidligere i livet…..

Mandag skal jeg til Ullevål sykehus, Øyeavdelingen. Som du kanskje har sett av tidligere innlegg, ble jeg henvist fra Øyeavdelingen på Elverum sykehus til Ullevål for “second opinion”. Godt de er nøye. Nå er det bare å vente…..

I mellomtiden går dagene som før, med blogging, fotografering, hundestell/kos, TV, sosialt samvær og husarbeid og adventsforberedelser og alt det andre som måtte skje. Koser meg med pensjonistdagene mine, jeg 🙂

Adventsforberedelsene min kan du forresten lese om HER.

Lag deg en så fin dag som du bare kan! 

 

#øye #bekymring #lege #sykehus #positiv 

 

Jaja, sånn kan en bli seende ut med Instagram-verktøy 😉

 

12 kommentarer

Siste innlegg