Blogger jeg anbefaler (del 9)😀

Hei igjen til blogganbefalingene mine🙋🏼‍♀️

Nå har turen kommet til
Natheless

Hun er altså en av de ti som jeg anbefaler deg å lese.
Det finnes veldig mange bra blogger, men jeg velger disse i hovedsak fordi jeg har vært mye inne og lest innleggene deres, den tida jeg har blogga, og kommer alltid igjen for å besøke dem🙋🏼‍♀️

Det er koselig å stikke innom «naboene», og det samme gjelder dagens blogger, Natheless.

For en kreativitet! Flink kunstner, og i tillegg formidler hun dette gjennom bilder av det hun produserer, samt fine tekster.

Kos deg.

Og hvis du vil få med deg de 8 foregående, kan du klikke på lenker under her:

Del 1 Frodith

Del 2 Solliv

Del 3 Utifriluft

Del 4 Heidisverden

Del 5 Mettejosteinsdatter

Del 6 Fruensvilje

Del 7 Karidansen

Del 8 Veralynn

 

10 kommentarer

Siste innlegg