Da var det ønske om HVIT sjokoladekake🥰

Bursdag igjen. Og jeg har fått i oppdrag å lage en av kakene. Liksom blitt tradisjon det nå…til barnebarnas bursdagsselskap. Synes det er artig, jeg. Og det er ikke bare å bake «ett eller annet». Det kommer alltid ønsker. Jeg liker utfordringer, så helt greit, sjøl om jeg ikke akkurat er en superbaker. Heldigvis bare bursdagsbarnet, storebror, mamma, pappa, onkel og besteforeldre som skal se denne kaka.
♦️
Det var ønske om HVIT SJOKOLADEKAKE denne gangen.
Yngste barnebarn har fått det for seg at hun liker hvit sjokolade bedre enn brun. Så da, så. Slettes ikke vanskelig, for platene med hvit sjokolade ligger rett ved siden av den brune kokesjokoladen i butikken. Og til og med på Rema har de dette. Så da tok jeg bare turen dit for å handle. Raska med meg litt mer da jeg først var der, så fikk fylt på med både mel, melis, egg og smør blant annet.
Og så skulle det være både valnøtter og pekannøtter i kaka. Det hadde de også.
Så nå er det klart for bakedag og bursdagsfest.
Da er du varslet om mulige blogginnlegg om både kake og bursdagsfeiring igjen😅
Hvordan jeg forbereder til barnebursdag.
Paw Patrol-kake til barnebarnet
Klarer jeg å toppe dette?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg