Klarer jeg å toppe dette?

Nå er det snart tid for bursdagskakebaking igjen

Det er artig å få kakeoppdrag, hvis jeg får det til.
Bidrar gjerne med å bake kake til barnebarnas bursdager.
Har blitt tradisjon, og jeg får ofte spesielle ønsker.
Det kan by på litt mye forberedelser, innsats og ikke minst kreativitet, men hittil har de vært fornøyd med resultatet. De sier nå i hvert fall det.
Opp gjennom har det dreid seg om sjørøverkake, PeppaGriskake, Lynet Mc Queen-kake, PawPatrolkake og hockeykake for å nevne noen.
Hveteboller med rosa krem og tema Enhjørning for Yngste barnebarn var det siste bidraget, i vår.
Nå er det høst og tid for Eldste barnebarn sin bursdagskake igjen.
I fjor ville han ha….og fikk….tema hockey. I år er det ønske om samme tema. Og da er spørsmålet:
Kopiere forrige års kake eller finne på noe nytt?
Her er i hvert fall et blogginnlegg om DEN kaka, samt et bilde. MS for Manglerud Star.
Innafor med gjenbruk av bursdagskake?
Jeg starter forberedelsene i god tid, tenker jeg.
Så får vi sjå åssen det går.
Jeg regner med at resultatet kommer på bloggen her etter hvert…..🙋🏼‍♀️

Sjokoladekake til barnebarn med tema ishockey og Manglerud Star

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg