Gjennom Vålerenga mot målet


Det var uunngåelig å ikke ta dette bildet. Ser du det som jeg så? Ryggsekken til dattera matcha perfekt vinduskarmene på dette huset i Vålerenggata😉
Og ellers var vi altså fortsatt på byvandring i det fine lørdagsværet i april. Datter, Yngste barnebarn og jeg.
Her hadde vi klart å «fange»8 stolper. Du kan forøvrig oppdatere deg på hele turen ved å klikke deg inn på linker nederst på sida.

Før vi kom til Vålerenggata, passerte vi Vålerenga kirke og park. Det var en nydelig dag, og dette bildet er et skikkelig bevis på det. For se alle soltilbederne i parken. Fantastisk med sommervær ei uke i slutten av april. Så var det brått over dagen etter.


Litt tagging var det i Vålerenga park, men bare sjarmerende. Kunst dette også, sjøl om det ikke kan måle seg med annen gatekunst jeg har sett på vandringer i Oslos gater.
♦️
Vi hadde fortsatt ikke nådd hovedmålet vårt for dagen. Det var Jordal Amfi og ishockey. Skriver om det senere, jeg….
Her har du de tidligere innleggene fra lørdagen.
Ut på tur med jentene mine.
Kampen før kampen.
Lørdagskos og feriefølelse.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg