Hvordan kunne jeg glemme….😝

 

Passert 1000 innlegg og det gikk meg hus forbi

Hva var innlegg nr 1000? Har telt bakover og funnet ut at det var dette fra den 9.mai i år:

Masse kontroller og sjekking

Ikke akkurat et jubileum verdig, dette innlegget her. Hadde håpet at det var et mer fargerikt bidrag. Men vil ikke jukse, så må stå i at det var dette som var nummer 1000.
🎉
Når jeg tenker meg om og ser datoen det ble publisert, skjønner jeg hvorfor jeg glemte jubileet. Det var nemlig den dagen vi dro på ferie til Gotland, og da hadde jeg jo langt mer interessante ting å foreta meg😅
Og innlegget var ikke skrevet den dagen. Hadde produsert en del innlegg på forhånd som vart lagt på «forfall»🤗 Godt for alt som blir oppklart🤓
🎉
Skjønner nå likevel ikke at jeg kan ha produsert så uhorvelig mange innlegg. Starta blogginga 21/9-2018 med dette enkle bidraget:
Mitt nye liv som blogger!
Tok en bloggpause, og siste innlegg i første bloggperiode var 10/4-2020:
Må vel leve på gamle minner, da…
i februar 2021 var jeg kort innpå med ett innlegg for det året:
Heisan, hoppsann, plutselig tilbake
🎉
Og så vettu, i desember 2022, kom jeg tilbake. Fikk et innfall om å blogge igjen på alvor etter ett og et halvt års pause🙋🏼‍♀️
Og mitt første innlegg da kom 1.desember og het:
Og hvordan var det egentlig å flytte til Oslo?
Videre har jeg blogga hver dag med gjennomsnittlig 2 innlegg daglig. Og det er faktisk fortsatt morsomt og interessant. Håper det varer….
🎉
Hvis du sjøl er blogger og leser dette: Hvor lenge har DU blogget?

 

10 kommentarer
    1. Gratulerer med vel overstått bloggjubileum. Friluftsheidi har eksistert som blogg siden mars 2020. Altså litt over 3 år. Tidligere blogget jeg på utfordret.blogg.no, tror det var rundt 2016 og deromkring, så skrivinga har pågått ei stund 😉

      1. Hjertelig takk🙏🏻 Snart stort 10-årsjubileum du, da. Husker at du var på en annen bloggplattform. Det var vel i den perioden hvor det var usikkert om vi kunne få fortsette på Blogg.no? 🤗

    2. Gratulerer, en sånn milepel må jo markeres syntes jeg 🥰
      Jeg skrev mitt første blogginnlegg her inne 29. mars 2009 (altså 14 år), et innlegg som ikke var noe av de mest spennende. Noe jeg heller ikke tror de påfølgende var heller. Jeg husker at jeg syntes det var veldig skummelt i starten 😉 Ønsker deg en flotters torsdag, klems 🤗

      1. Takk🙋🏼‍♀️ Ja, må finne alle muligheter og anledninger for å jubilere og feire😅 Og du har jammen holdt på lenge. Imponerende👍 Det var ganske skummelt i starten for meg også. Blitt tøffere etter hvert. Tør å legge ut mer og utlevere meg sjøl i større grad. Men holder igjen en del, da🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg