Kanskje like greit med endring ?

Jeg liker å planlegge, men det er også greit å være slik skrudd sammen at det ikke blir krise om noe ikke går etter planen. Heldigvis er jeg slik.
Denne uka skjer det mye, og skulle skje mye. Og mye av det har allerede skjedd. Noe har jeg laget blogginnlegg om. Når jeg først er blitt blogger, er det supert at det skjer noe mer enn turer med Barney i skogen. Litt mer variert både for meg….og for deg som skal lese. Jeg forhåndsomtalte jo planene for inneværende uke, som for noen er vinterferieuke. Ikke for meg, for jeg holder meg i og rundt hjemmet stort sett, og ellers har jeg jo egentlig ferie hele året, som pensjonist.

Planer for vinterferieuka.
Det var bokkveld med sosialt samvær på mandag.
Det var quiz og pizza på tirsdag
På onsdag var det styremøte, men det fikk ikke noe oppmerksomhet på bloggen.
♦️
På torsdag, skulle det være restaurantbesøk med Datter og Sønn nedi byen. Hadde vært kjempehyggelig det, men vi vart enige om å droppe det nå og heller bestille bord en annen dag. Litt forkjølelse hos den ene gjorde at alle bestemte seg for å vente. Artig og fint at alle tre kan delta, synes jeg.
♦️
Dessuten skjedde det så mye annet denne uka, at det var like greit fant vi ut. Det er for eksempel sjelden at jeg har SÅ mye på programmet på en uke, etter at jeg vart pensjonist. En hviledag vart greit faktisk. For i går, fredag, skulle jeg på farten igjen. Den månedlige champanjelunsjen borti her. Du får kanskje rapport fra det også. Vi får sjå….
♦️
Bildet jeg viser her i dag er ikke nytt. Det er fra desember 2019 og tatt ved Mjøsstranda. Utsikt mot Domkirkeodden med museet og domkirkeruinene i glasshuset sitt.

8 kommentarer

Siste innlegg