Om framsnakking😊…. og strikking🧶🙋🏼‍♀️

Ikke så ofte at jeg har strikking som tema på bloggen. Av den enkle grunn at jeg ikke strikker så mye lenger. Eller rettere sagt nesten aldri. Bortsett fra det berømmelige, grønne sjalet jeg strikket med ullgarn personlig kjøpt og bragt hjem fra Gotlandsferie i fjor. Den strikkeprosessen ser du bilde av her i dag. Vært på bloggen før også denne stoltheten, for måtte jo blogge om strikkinga mi da det først vart fart på pinnene igjen etter flere 10-års hvile.
🧶
Men hva er så grunnen til dagens strikkeprat?
Du og kanskje noen andre har sikkert alt skjønt det, hvis dere har vært innom bloggen min den siste tida. Det har seg slik at det er den topplista for Blogg.no igjen. Både utskjelt og beundret og i tillegg dypt savnet et døgns tid forleden, da den plutselig var borte.
🧶
Så nå altså på’n igjen med plasserings-snakk, for de som tåler det. Andre kan holde seg unna😉 Det er nummer 20 på denne lista i dag som får litt oppmerksomhet fra meg. Jeg havna nemlig på 21.plass. Litt dårlig, men ikke så nøye. Går oppover og nedover ellers også…av og til.
For dette er et konsept jeg har «forpliktet» meg til (bare overfor meg sjøl), og da prøver jeg å holde ut. Å skrive om den som ligger over meg på liste….
🧶
Og hvem er så nummer 20 i dag?
Jo, det er bloggeren STRIKKEKJERRING.
Hvem er det?
I OM-delen inne på bloggen hennes står det:……….(ingenting)
Så da vet jeg ikke mer enn at hun er en 50 år gammel kvinne som elsker å strikke, og har altså en strikkeblogg.
🧶
Dagens innlegg heter «Ankers summershirt – norsk oppskrift»
Her viser hun flere bilder av toppen, samt skriver litt om prosessen og i tillegg gir hun link til oppskrifta.
Av naturlige årsaker, fordi jeg ikke vanligvis har bruk for strikkeoppskrifter, har jeg ikke vært så mye inne på bloggen hennes.
Men hvis du er en ivrig strikkedame eller -mann, anbefaler jeg denne bloggen.
Blå link til dagens innlegg finner du lenger opp her.
Det var i hvert fall hyggelig å «besøke» henne😀
Nå vart det en NY blogger
Kanskje mer fram i skoa og opp i ringa?
Dette tok lenger tid enn forventet

10 kommentarer
      1. Ja, det er antageligvis ikke bare strikking på bloggen hennes. Har dessverre ikke sjekket ut tidligere innlegg🤗 Uansett var det trivelig å besøke henne. En meget lesbar blogg👍

    1. Strikkekjærring er ei nydelig dame som driver med mange ting ,hun oog mannen har kjøpt en nedlagt skule oog gjort den om til kafe ,overnatting og camping ,bruktbutikk og strikkebutikk ,og dei er begge supersosiale og trivlige ,vi campet der i fjor og hun er ei som er verdt å besøke :=)

    2. Kjempefine og kloke ord.

      Selv bryr jeg meg ikke om topplisten, men synes jo det er moro og ikke ligge på sisteplass da 😊Synes også Strikkekjerring har en flott blogg, og jeg elsker jo å strikke så bloggen passer meg perfekt 😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og en riktig god helg ❤️😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg