Gutta boys

8-årige gutter spiller ishockey  i Manglerudhallen
Da var det hockey igjen. Kult med variasjon i livet mitt, bare jeg slipper å spille hockey sjøl. Gutta boys, eller 8-åringene til Manglerud Star hadde hockeyturnering i hallen. Og Eldste barnebarn er en av dem. Jeg var invitert til å sjå på. Klart jeg ville. 6 kamper på en lørdag. Tidlig start klokka ni. Vart litt heftig for meg som måtte på tur med Barney og ordne en del andre ting på morraskvisten, så meldte at jeg ankom til 4. kamp klokka 11. Det vart akseptert. Og det var stas å se de tre kampene. De er så utrolig flinke. Kjempeimponert. Blir artig å følge dem videre.
Utforska enda et nytt sted
Hvorfor jeg måtte stå opp tidlig
Kjendishockey eller hockeykjendis?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg