Både Barney, kake og jeg i tema TURKIS

 

Det blir turkis på dag nummer 5

Og hvorfor ikke et nytt bilde av fotomodell Barney.

Nå er det TURKIS som er fargen i Frodiths fargeutfordring.

Har noe turkis i fotoarkivet. Det første er altså av Barney. Han er brun, men underlaget han sitter på er nå unektelig turkis, på bilde nummer to. Eller virker turkis. Men på det øverste bildet har han turkis sele, og har funnet en turkis votte-skatt.

Mellompuddel Barney med turkis sele og turkis vott i munnen

Og så denne TURKISE kaka som jeg laget til en barnebursdag:

Linken til innlegget som fulgte kakebildet kan du lese HER.

Har litt mer turkis også. Treningsbuksa mi. Dette er et arkivbilde fra tida jeg bodde i leilighet på Hamar og hadde romaskin på stua. Nå har jeg spinningsykkel på soverommet her jeg bor i Oslo.

Du får også linker til de tidligere innleggene med min løsning på Frodiths fargeutfordring:

ROSA
GUL
GRØNN
ORANSJE

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg