Dette er vel egentlig ikke en utfordring for meg.

Reklame | Ellos

Det er lett som en plett. Det blir heller vanskelig å begrense seg. For oransje er en mer vanlig farge for meg enn både burgunder, rosa, lilla eller blått.

 

Så altså…….ORANSJE er temaet nå. Den siste av de 9 fargene i Frodiths fargeutfordring.

Jeg kan presentere noen bilder fra fotoarkivet. 

Til høyre her ser du i hvert fall at jeg har vært i arkivet.
For dette er absolutt ikke et motiv jeg kunne ha foreviget i dag.

Fotografen har knipsa meg på båttur iført oransje batikk-kreasjon som er behagelig, lett og flagrende å ha på seg en varm sommerdag.

Jeg elsket det plagget. Det er dessverre utslitt på grunn av all bruk og vask. Har det ikke lenger 🙁

 

En vakker oransje rett som ble servert på en eller annen restaurant for kanskje et par år siden? Husker ikke tid og sted. En liten del av en 10-retters smaksmeny antageligvis. Oransje var den i hvert fall. Og god.

 

Og jeg velger ofte oransje blomster. En glad farge for meg 🙂

 

Har til og med en liten, oransje rye, som Barney ofte ligger på.

 

Og den vakre oransje solnedgangen må få være med på dette temaet.

 

Og hvis du klikker på linkene under her, vil du også se mange oransjefargede klær og gjenstander 🙂

Áhkká//Saint Tropez//Saint Tropez//La Redoute//La Redoute//Moccamaster

Og enda mer:

Du kan klikke på linkene her for å se tolkningene mine av de andre fargene:

BLÅ, GRØNN, GUL, RØD, TURKIS, LILLA, ROSA, BURGUNDER.

10 kommentarer

Siste innlegg