Fjorårets mest sette blogginnlegg🙋🏼‍♀️

HG
Her er at bildebevis fra min statistikk i Analytics. Jeg fikk inspirasjon til å sjekke status etter å ha lest Allansverden sitt innlegg om hans 10 beste innlegg. Jeg søkte opp perioden «Forrige år» og fikk da opp lesertall for innlegg 2023. Det best besøkte øverst. Det viste seg å være «En ny oppskrift på eplekake» 
Som nummer to kom den generelle presentasjonen av min blogg.
På tredje plass: Oppskrift på sjokoladerisboller.
Fjerdeplass: Tørkede clementinskiver
Og så Iskrem med kirsebærsaus.
Virker som at det er matinnlegg som er mest populært?
Men jeg er egentlig ingen matblogger, så det blir kun sporadiske innslag av det, tenker jeg. Skjer andre ting i livet mitt også. Liker å kalle meg en hverdagsblogger som gir deg innblikk i det som rører seg rundt meg, mitt og mine🙋🏼‍♀️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg