Går det an å glemme slikt da?🙄

Jeg er en type blogger som liker å ha ett eller flere bilder i blogginnleggene mine, men ikke for mange heller. Og selvsagt skrive litt så klart. Det er jo det en blogg egentlig er. Nå har det seg slik at jeg hadde planlagt et lite innlegg om familiemiddagen i går. Jeg lovte det faktisk også i det innlegget her:
Tid for fårikål med familien 
Jeg var så opptatt av gjestene, og det skal man jo være, at jeg glemte å ta bilder. Da må jeg finne på noe annet å putte inn her, da. Noe som ikke er fullstendig irrelevant og misvisende.
Dekorasjonen fra bursdagsselskapet her forleden sto fortsatt på bordet under middagen, så det blir ikke feil å vise den kanskje? Den eneste forskjellen er at jeg hadde skiftet farge på lysene. Sist var de lilla. Nå var de gule. Og de er fortsatt gule. Hm…kom på noe…..
♦️
Jeg tente lysene igjen etter at gjestene hadde gått, og tok bilder. Da vart det mer riktig🤓☺️ Så slik så det ut på DEN delen av bordet. Så ljuger jeg ikke i hvert fall. Men folka vart det ikke bilde av. Men gå inn på innlegget jeg viser i linken her, så får du sjå 3 av dem😉
Så var det bursdag igjen, da

Og middagen? Den vart vellykka på alle måter. Fårikålen vart god og stemningen var topp. Denne gangen var vi også 5 rundt bordet, og den sjette holdt seg på gulvet (puddelen Barney).
Som dessert i dag serverte jeg kakerester fra to tidligere selskaper, som den gang ble putta i fryseren, og nå altså tint.
Det var den berømmelige eplekaka fra forrige uke og sjokoladekaka fra tirsdag.
Oppskrift på sjokoladekaka.
Oppskrift på eplekaka som overrasket.
Liker du søt lunsj?
Og i og med at jeg glemte å ta bilder, setter jeg også inn en collage av det som vart servert; eller rettere sagt tidligere bilder av det som vart servert…..🤗

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg