Nå kommer den virkelige fargeutfordringen for meg…..

Hei og hå. Nå blir det fart i sakene. De bestilte strikkene i diverse farger ankom før helga. Dette blir garantert en større utfordring enn den fargeutfordringen jeg var med på i forrige uke 😉

De fargerike strikkene

Jeg bestilte treningsstrikker etter anbefaling fra min avstandstrener. Kaller ham det. For kommunikasjon foregår via meldinger på Whatsapp.

Ingen personlig trener i huset altså.
Jeg er lovet et treningsopplegg med disse strikkene. Det kommer nok fortere enn jeg egentlig ønsker 😉 Han er veldig effektiv av seg.

Da må jeg bare begynne å trene. Når opplegget kommer.

Strikkene er her. Fargerike og fine med forskjellig tøyegrad, om jeg kan si det på den måten. Du som har jobbet med strikker vet vel hva jeg snakker om.

Nå blir det skikkelig trening her. Romaskin og strikker. Og måtte det bare vare lenge med den treninga.

Skjemamenneske som jeg er, har jeg laget meg…..ja nettopp…..et skjema. Treningsskjema. Så gjenstår det viktigste: Å trene .

Har starta allerede med roinga. Det kan du lese om her: Hvordan kan dette endre livet mitt litt?

Fra den ene fargeutfordringen til den neste

Hvis du leste bloggen min forrige uke, skjønner du hva jeg mener. Det var TURKIS, RØD, GRØNN, GUL, ORANSJE og ROSA klesutfordring fra Frodith-bloggeren.

Da var det bare å rote i skapet for å finne riktige farger, samt tørre å ta bilder av meg sjøl. Ille nok det siste forøvrig.

Men nå blir det skikkelig utfordrende. Må bare love meg sjøl å være flink, og ikke finne på unnskyldninger for ikke å trene…..

 

 

6 kommentarer
    1. Der er alvoret kommet for fullt skjønner jeg 😀 Greit å legge det ut sånn, da forplikter det ennå litt til 🙂 Masse lykke til 🙂

    2. Slike strikk har jeg også, og jeg synes det er kjempeherlig å trene med dem. Blir stort sett rumpetrening jeg gjør, og det kjennes skal jeg hilse å si. Utrolig effektivt treningsmetode med strikk 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg